יוסי דגן מאשים: "מיכאלי מעכבת את הסדרת הצומת, התאונה הייתה נמנעת"

בנצי לייזרוביץ No Comments on יוסי דגן מאשים: "מיכאלי מעכבת את הסדרת הצומת, התאונה הייתה נמנעת"

ראש מועצת שומרון יוסי דגן בזירת התאונה הקשה בשומרון: "אם שרת התחבורה מירב מיכאלי לא הייתה מעכבת הסדרת צומת רחלים, תאונת הדרכים המזעזעת הזו הייתה נמנעת"

צילום: מועצה אזורית שומרון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני שעה קלה אירעה תאונת דרכים קשה בצומת רחלים. במקום הרוגה ומספר פצועים ביניהם פצועים קשה. אנשי אגף הביטחון של המועצה האזורית שומרון והאגף לשירותים חברתיים קפצו למקום למתן מענה ראשוני.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון הגיע למקום ואמר: "תאונה קשה לעם ישראל ולהתיישובות בשומרון כולה, הצוותים לשירותים חברתיים של מועצה אזורית שומרון מלווים את הישובים הרלוונטיים בפעולות שנדרשות כרגע. התאונה הקשה הזו הייתה יכולה להימנע. במשך שנים צעקנו ופעלנו כדי שהמקום הזה יוגדר כמוקד סיכון, עם השקעה תחבורתית שתמנע את התאונות שהתרחשו כאן ואת התאונה שקרתה כאן עכשיו".

דגן הוסיף ותקף את שרת התחבורה: "כששרת התחבורה מירב מיכאלי נכנסה לכהן כשרת התחבורה היא עצרה את התקצוב של פרויקטים רבים ובתוכם את הפרויקט להסדרת הצומת ולאחר למעלה משנה של מאמץ הצלחנו להביא לתחילת עבודות. התאונה הזו לא הייתה צריכה לקרות".

"הממשלה מתייחסת ליהודה ושומרון כאזרחים סוג ד' במדינת ישראל, אין כאן מספיק שוטרים לאכיפה, בוודאי על רקע הנהיגה הברברית אצל רבים ב"רשות הפלשתינאית". יש כאן תת תקצוב של פרוייקטים שנוסעים בהם גם יהודים וגם ערבים. התאונה הזו הייתה יכולה להמנע. הממשלה הזו לא סופרת את יו"ש, הממשלה הזו פוגעת בנו וזה עולה לנו בדם, בתאונות דרכים, זה עולה לנו בדם של הרוגים בפיגועים, התאונה הזו הייתה יכולה להימנע, זו הפקרות ששרת התחבורה ושכל הדרג שמסביב, היה יכול למנוע. אנחנו נלווה את הישובים ואת המשפחות, בזמנים הקשים הללו, נתפלל לרפואתם של הפצועים ונזעק כנגד העוול הזה". הוסיף דגן.



0 תגובות